
№ 8 мектеп-лицейінің
мектепішілік бақылау туралы
ережесі
1. Жалпы ережелер
1.1. Осы ереже (бұдан әрі-Ереже) «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің кейбір бұйрықтарына өзгерістер енгізу туралы» ҚР БҒМ 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығына сәйкес әзірленді.
1.2. Ереже мектепішілік бақылаудың мазмұны мен тәртібін реттейді, ол оқу-тәрбие процесін және білім беру ұйымы қызметінің негізгі нәтижелерін реттейді.
1.3. Ережені оған өз өзгерістері мен толықтыруларын енгізуге құқығы бар педагогикалық кеңес қарайды.
2. Мектепішілік бақылаудың мақсаты мен міндеттері
2.1. МІБ мақсаты:
- Білім беру ұйымы қызметін жетілдіру.
- Мұғалімдердің шеберлігін арттыру.
- Мектепте білім беру сапасын жақсарту.
- Мемлекеттік білім беру стандартының орындалуын қадағалау.
2.2. Мектепішілік бақылаудың міндеттері:
- Оқу-тәрбие үрдісі жағдайын диагностикалау, мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сай бақылау жүйесін жетілдіру және тиімсіз жақтарын анықтау, кемшіліктерді жою жолдарын қарастыру.
- Оқушылардың даму динамикасын бақылау, жартыжылдық және жыл бойы олардың деңгейлерін белгілеу.
- Оқушылардың білім, білік, дағдыларын, білім алуда жауапкершілігі мен қызығушылығын қалыптастыру;
- Мектеп құжаттарының жағдайын және жүргізілуін жүйелі түрде дамыту.
- Бақылау үдерісінде педагог қызметкерлерге әдістемелік көмек көрсету
3.1. МІБ қызметі мыналар болып табылады:
- ақпараттық-аналитикалық;
- бақылау-диагностикалық;
4. Мектепішілік бақылау бағыттары
І. Нормативтік құжаттардың орындалуын бақылау
ІІ. Талаптарға сәйкес мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау
ІІI. Оқу процесінің сапасын бақылау
IV. Білімнің олқылықтарын толтыру және төмен көрсеткіштермен жұмыс істеу бойынша жұмыстарды бақылау
V. Оқу-зерттеу қызметі
VІ. Мұғалімнің шеберлік және әдістемелік дайындық жағдайының деңгейін бақылау
VІІ. Тәрбие үрдісінің процесін, өткізілген іс-шаралардың сапасын бақылау
VІІІ. Материалдық-техникалық базаның нығаюын бақылау
5. Мектепішілік бақылауды ұйымдастыру
5.1 Бақылау түрлері. Бақылау түрі-белгілі бір мақсатта жүргізілетін бақылау нысандарының жиынтығы. Бақылау түрлерінің ерекшеліктері олардың объектілері мен тұрған міндеттерінің ерекшелігімен, сондай-ақ бақылау үшін пайдаланылатын құралдармен айқындалады.
5.1.1 Тексерілетін объектілер бойынша бақылауды ұйымдастыру тәсілі кезінде бақылаудың келесі түрлері қолданылады:
- Жалпы шолу бақылауы – жалпы білім беру қызметінің жекелеген мәселелерін бақылау:
- мұғалімдердің еңбек тәртібінің жағдайы;
- оқу-техникалық жабдықтардың жағдайы;
- оқу кабинеттерінің оқу жылының басындағы және соңындағы жағдайы;
- білім алушылардың оқулықтармен қамтамасыз етілуі және т. б.
- Жеке (персоналды) бақылау жекелеген педагогтің педагогикалық қызметін зерделеуді және талдауды көздейді:
- педагогтің оқыту технологияларын, оқытудың неғұрлым тиімді нысандарын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру деңгейі;
- педагог жұмысының нәтижелері және оған қол жеткізу жолдары;
- педагогтің кәсіби біліктілігін арттыру тәсілдері.
- Тақырыптық бақылау нақты мәселе бойынша істердің нақты жай-күйін зерделеуге ғана емес, сонымен қатар қолданыстағы практикаға оқыту технологиясын, жұмыстың жаңа нысандары мен әдістерін, педагогикалық еңбек шеберлерінің тәжірибесін енгізуге бағытталған, сондай-ақ мектеп қызметінің жекелеген проблемалары бойынша жүргізіледі.
- Сыныптық-жалпылама бақылау белгілі бір сыныпта немесе параллельде жүзеге асырылады. Сыныптық-жалпылама бақылау жүргізуге арналған сыныптар оқу жылының, жарты жылдықтың, тоқсанның қорытындылары бойынша проблемалық-бағдарланған талдау нәтижелері бойынша айқындалады. Сыныптық-жалпылама бақылаудың ұзақтығы анықталған проблемаларға сәйкес істердің жай-күйін зерделеудің қажетті тереңдігімен айқындалады:
- оқу бағдарламаларын орындау (теориялық және практикалық бөлім);
- білім алушыларға қойылатын бірыңғай талаптарды орындау;
- білім алушылардың білім, білік және дағды деңгейі; мектеп құжаттамасы;
- оқытуды ұйымдастыру кезінде педагогтің жаңа педагогикалық технологияларды меңгеруі;
- бірыңғай орфографиялық режимді сақтау;
- білім алушыларды танымдық қызметке қосу;
- білім алушылардың білім сапасының төмендеуі туралы алдын алу бойынша педагогтің жұмысы, үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыс;
- оқытуды саралау және даралау;
- білім алушылардың ата-аналарымен жұмыс;
- тәрбие жұмысы;
- сынып ұжымындағы әлеуметтік-психологиялық ахуал;
- Фронтальды бақылау – бұл оқытудағы бақылау, оның мақсаты-бүкіл педагогтер ұжымының, пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің немесе нақты педагогтің жұмысын жан-жақты зерттеу:
- сынып параллеліне арналған кешенді мәселелердің жай-күйін бақылау (білім алушылардың білім деңгейі мен тәрбиелілігі, параллельде оқыту сапасы, параллельде сынып жетекшілерінің жұмыс сапасы, параллельде ата-ана міндеттерінің орындалуы және т. б.)
5.1.2 Бақылаудың кезеңділігі бойынша
- кіріс (өткен жыл нәтижесіне байланысты оқу жылының басында);
- алдын-ала (қорытынды бақылау жұмыстарын жүргізу алдында, бітіруші сыныптардың емтихандары алдында, мектептің жаңа оқу жылына дайындығын тексеру);
- ағымдағы (тақырыпты зерделегеннен кейін, тоқсан, жартыжылдық жұмыс нәтижелері);
- аралық (аралық аттестаттау);
- қорытынды (қорытынды аттестаттау).
5.2.1 Педагог қызметін бақылау әдістері:
- сауалнама өткізу;
- тестілеу;
- мониторинг;
- бақылау;
- сабақтың өзін-өзі талдауын зерттеу;
- білім алушылардың іс-әрекеті туралы әңгіме;
- білім алушылар іс-әрекетінің нәтижелерін талқылау;
- құжаттаманы зерттеу;
- жазбаша және ауызша сауалнама;
- жазбаша білімді тексеру (бақылау жұмысы);
- аралас тексеру;
- құжаттаманы тексеру;
- сұхбат, сауалнама, тестілеу;
- хронометраж
5.3.1 Мектепішілік бақылау:
- мектеп директоры немесе оның орынбасарлары, әдістемелік бірлестіктердің басшыларымен жүзеге асырылады;
- директор нақты мерзімдерін көрсете отырып, жаппай және сыныптық-жалпылама бақылау жүргізу кезінде жұмыс тобының құрамы туралы бұйрық шығарады;
- білім алушыларға сараптамалық сауалнама және сауалнама жүргізу тек қажет болған жағдайда білім алушылардың ата-аналарымен (заңды өкілдерімен) келісім бойынша жүргізіледі;
5.3.2 Педагогикалық ұжым мүшелері мектептің жұмыс жоспарына сәйкес бақылаудың тақырыптарымен, мерзімдерімен, мақсаттарымен, нысандарымен және әдістерімен танысуы тиіс.
5.3.3 Мектепішілік бақылау нәтижелері талдау анықтамасы, мектепішілік бақылау нәтижелері туралы анықтама, тексерілетін мәселе бойынша істердің жай-күйі туралы баяндама немесе өзге де нысанда ресімделеді. Қорытынды материалда фактілер, тұжырымдар мен ұсыныстар көрсетілуі керек. Педагогтер мектепішілік бақылау нәтижелерімен танысқаннан кейін қорытынды материалдың астына олардың мектепішілік бақылау нәтижелері туралы хабардар етілгенін куәландыратын қол қоюы тиіс. Бұл ретте олар қорытынды материалда жалпы немесе жекелеген фактілер мен қорытындылар бойынша бақылау нәтижелерімен келіспейтіні туралы жазба жасауға және мектептің кәсіподақ комитетіне немесе жоғары тұрған органдарға жүгінуге құқылы.
6. Мектепішілік бақылау нәтижесінің қаралатын орны
- педагогикалық кеңес,
- әдістемелік кеңес,
- директор жанындағы кеңес,
- директор орынбасары жанындағы кеңес,
- әдістемелік бірлестік.
7. Бақылауды жүзеге асыратын лауазымды тұлға қызметтері
7.1 Бақылауды жүзеге асыратын лауазымды тұлға құқығы:
- функционалдық міндетіне сәйкес педагогтің жұмыс бағдарламаларымен, сабақ жоспарларымен, сынып журналдарымен, электронды күнделік пен білім алушылардың дәптерлерімен, ата-аналар жиналыстарының хаттамаларымен, тәрбие жұмысының жоспарларымен, аналитикалық материалдармен танысу;
- сабақтарға, сыныптан тыс іс-шараларға, үйірмелерге, факультативтер мен секцияларға қатысу және талдау арқылы мектеп педагогтерінің практикалық қызметін зерделеу;
- педагогикалық қызметке сараптама жүргізу;
- алынған ақпаратты кейіннен талдай отырып, білім беру процесіне мониторинг жүргізу;
- әлеуметтік, психологиялық, педагогикалық зерттеулерді, сауалнама жүргізуді, оқушыларды, ата-аналарды, мұғалімдерді тестілеуді ұйымдастыру;
- қорытынды жасау және басқарушылық шешімдер қабылдау.
7.2 Бақылауды жүзеге асыратын лауазымды тұлғаның функциялары:
- тексеру тақырыбы мен көлеміне сәйкес тексеру әдістерін таңдайды;
- оқу пәндерін оқыту жағдайын бақылайды;
- мектеп құжаттамасының жүргізілуін тексереді;
- тексерілетін педагогпен бірлесіп, білім алушылардың оқу бағдарламаларын меңгеру мерзімдері мен қарқынын үйлестіреді;
- оқу пәндері бойынша жазбаша тексеру жұмыстарын ұйымдастырады және жүргізуге қатысады;
- оқу-тәрбие үрдісін әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылайды;
- тексеру жүргізуге дайындалады, қажет болған жағдайда мамандармен кеңеседі;
- педагогтармен тексеру тақырыбы бойынша алдын ала әңгімелесу өткізеді;
- педагогтың дарынды оқушылармен жұмысын бақылайды;
- педагогтің пән бойынша оқу және сабақтан тыс сабақтарды өткізуге қауіпсіз жағдай жасауын бақылайды;
- жүргізілген тексеруді талдауды белгіленген мерзімде рәсімдейді;
- тексеру кезінде берілген ұсыныстар мен ұсынымдарды іске асыруда педагогке әдістемелік көмек көрсетеді немесе ұйымдастырады;
- жұмыстағы ескертулер мен кемшіліктерді тексеру кезінде деректердің жойылуына қайта бақылау жүргізеді;
- жүргізілген тексеру қорытындысы бойынша басқарушылық шешімдер қабылдайды.
7.3. Бақылауды жүзеге асыратын лауазымды адамның жауапкершілігі:
- бақылау іс-шараларын жүргізу кезінде тексерілетін педагогке әдептілікпен қарау;
- педагог қызметін тексеруді жүргізуге сапалы дайындық;
- нәтижелерді кең талқылауға шығарғанға дейін педагогті тексеру қорытындыларымен таныстыру;
- тексеру жүргізу мерзімдерінің бұзылмауын;
- педагог қызметіне талдау жүргізу сапасы;
- тексеру барысында педагогтің жұмысында кемшіліктер анықталған жағдайда құпиялылықты сақтау;
- тексеру қорытындысы бойынша қорытындылардың дәлелділігі.
8. Тексерілетін тұлғаның функциялары:
7.1 Тексерілетін педагогтың:
- бақылау мерзімі мен оның қызметін бағалау өлшемдерін білуге;
- бақылаудың мақсатын, мазмұнын, түрлерін, нысандары мен әдістерін білуге;
- әкімшіліктің тұжырымдары мен ұсыныстарымен уақтылы танысуға;
- бақылау нәтижелерімен келіспеген жағдайда мектептің кәсіподақ комитетіне немесе жоғары тұрған органдарға жүгінуге құқығы бар.
9. Мектепішілік бақылау құжаттамасы
8.1. Мектепішілік бақылау жоспары;
8.2. Мектепішілік бақылаудың орындалуы туралы есеп;
8.3. Педагогикалық кеңесте баяндамалар, талдау;
8.4. Аналитикалық анықтамалар.
№8 мектеп-лицейінің 2022-2023 оқу жылындағы мектепішілік бақылау жоспары
Бақылау тақырыбы |
Бақылау мақсаты |
Бақылау объектісі |
Бақылау түрі |
Бақылау әдістері |
Орындау мерзімі |
Жауаптылар |
Қарау орны |
Басқарушылық шешім |
Екінші бақылау |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|||||||||
Білім беру деңгейлері бойынша оқу жүктемесінің жағдайы |
МЖМБС нормаларына сәйкестігін анықтау |
Жұмыс оқу жоспары, күнтізбелік тақырыптық жоспар, тарифтеу |
Тақырыптық |
Құжаттарды зерделеу. |
Қыркүйек Қаңтар |
Тарифтеу комиссия құрамы, Айтимова Г.Е. Алимкулова А.К. АбильмажиновК.А. |
Пед.кеңес |
Педкеңес шешімі |
|
Білім алушыларды мектепке қабылдау тәртібінің жүзеге асырылуы. |
Мектепке қабылдауда мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібінің дұрыс жүзеге асырылуын бақылау. |
Құжаттама |
Тақырыптық |
Құжатамамен жұмыс (ҰБД қорымен жұмыс) |
Тамыз Қаңтар |
Хатшы, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлар |
ДЖК |
Анықтама |
|
Жалпыға міндетті оқу бойынша білім алушылардың мектепке қамтылу жағдайы. |
Әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасыларды материалдық көмек көрсетуге бөлінетін бюджет қаражатын алумен қамтамасыз ету |
Құжаттама |
Тақырыптық |
Құжаттаманы жинау, жинақтау |
Тамыз |
Әлеуметтік педагог, Тәрбие орынбасарлары, Қамқоршылық кеңесі |
ДЖК |
Хаттама |
|
Білім алушылардың аралық және қорытынды аттестаттауын өткізу. |
БЖБ, ТЖБ, мемлекеттік емтихандарды өткізу кестесінің сақталуын бақылау. |
Құжаттама (Кесте) |
Әкімшілік |
Құжаттарды зерделеу |
Қыркүйек, Мамыр |
Директордың оқу ісі орынбасарлары |
ДОЖК |
Құжаттама Хаттама |
|
Педагогтарды аттестаттаудың тиімділігі. |
Педагогтарды аттестаттаудың дайындық деңгейі мен тиімділігін талдау. |
Педагогтер құжаттамасы |
Әкімшілік |
Құжаттарды зерделеу |
Қыркүйек Қаңтар |
Бейіндік орынбасар |
Әдістемелік кеңес |
Анықтама, әдістемелік кеңес хаттамасы |
|
ІІ. ТАЛАПТАРҒА СӘЙКЕС МЕКТЕП ҚҰЖАТТАМАСЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІН БАҚЫЛАУ |
|||||||||
Сынып журналының талапқа сай толтырылу деңгейі. |
Журналдың толтырылу талаптарына сәйкестігін анықтау. |
Күнделік кз. Сынып журналы |
Тақырыптық |
Сынып журналын зерделеу |
Әр тоқсан басында, аяғында |
ІТ орынбасар, оқу орынбасарлары |
ДЖК |
Анықтама, хаттама |
|
Тәлімгерлік жүйесі қызметінің тиімділігі |
Тәлімгерлік жоспар бойынша жүргізілген жұмыстардың нәтижелілігін талдау. |
Тәлімгерлік жоспар |
Әкімшілік |
Құжаттаманы зерделеу |
Әр тоқсан соңында |
Бейіндік және оқу ісі орынбасары |
Әдістемелік кеңес |
Анықтама, хаттама |
|
Білім алушылардың жеке іс-қағаздарының жағдайы. |
Құжаттардың талапқа сәйкес толтырылуын анықтау. |
Жеке іс-қағаздар |
Тақырыптық |
Құжаттарды зерделеу |
Әр тоқсанның соңғы аптасы |
Хатшы, директор орынбасарлары |
ДЖК |
Анықтама, хаттама |
|
Психологиялық қызметтің жүргізілуін бақылау |
Психологиялық қызметтің топтық және жеке жұмысын есепке алу журналының талапқа сай жүргізілуін анықтау. |
Психологиялық қызметті есепке алу журналы |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу |
18.12.22ж |
Тәрбие орынбасары |
ДОЖК |
Анықтама |
|
Мектепалды сыныптың мектепке дайындығы |
Мектепалды сыныпқа қабылдау құжаттарының жүргізілуін бақылау. |
Мектепалды сынып |
Тақырыптық |
Құжаттарды зерделеу |
шілде, тамыз |
Боханова К.М. |
ДОЖК |
Анықтама |
|
Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 16 қыркүйектегі № 472 бұйрығының орындалуын бақылау |
Білім алушыларды жазатын алфавиттік кітап пен оқушылар қозғалысын тіркеу кітабының жүргізілуін бақылау. |
Алфавиттік кітап, оқушылар қозғалысын тірекеу кітабы. |
Әкімшілік |
Құжаттамаға шолу |
01-6.09.22ж 05-10.01.23ж |
Оқу орынбасарлары |
ДЖК |
Анықтама, Хаттама |
|
Директордың бейіндік ісі жөніндегі орынбасары құжаттамаларының жағдайы |
Құжаттардың талапқа сәйкес толтыруын анықтау |
Құжаттамалар |
Әкімшілік |
Құжаттарды зерделеу |
Қыркүйек |
Айтимова Г.Е. Ермағанбетова М.М. |
ДЖК |
Жылдық жоспар |
|
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары құжаттамаларының жағдайы |
Құжаттардың талапқа сәйкес толтыруын анықтау |
Құжаттамалар |
Әкімшілік |
Құжаттар-ды зерделеу |
Қыркүйек |
Айтимова Г.Е. Алимкулова А.К. |
ДЖК |
Жылдық жоспар |
|
Тәлімгер мектебі қызметінің тиімділігі |
Тәлімгерлік жоспарының сәйкестігін анықтау |
Тәлімгерлік жоспары |
Әкімшілік |
Құжаттама-ларды зерделеу |
Қыркүйек Қаңтар |
Алимкулова А.К. Ермағанбетова М.М. Боханова К.М. Тәлімгерлер |
Әдістеме-лік кеңес |
Құжаттнама |
|
ІІІ. ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ |
|||||||||
Ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылардың қажеттілігіне қолдау көрсету. |
ЕБҚ оқушылар мен үйде оқитын оқушылардың сапалы білім алуын бақылау. |
Құжаттамалар, оқушы |
Персоналды |
Білім алушылардың іс-әрекетінің нәтижелерін талқылау. |
Қыркүйек Қаңтар |
Жанболатова П.Г. Алимкулова А.К. |
ДОЖК |
ПМПК, ВКК анықтамалары |
|
Жас мамандардың оқу процесін ұйымдастыру тиімділігі |
Сабақ мақсатын айқындай отырып, сабақ жоспарын сауатты дайындауына әдістемелік қолдау көрсету. |
Жас маман |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу, сабаққа қатысу. |
26-29.09 2-4.11.22ж 5-6.01.23 20-24.02 27-30.03 |
Алимкулова А.К. Ермағанбетова М.М. Боханова К.М. Тәлімгерлер |
Әдістемелік кеңес |
Анықтама, хаттама |
|
Білім алушылардың, педагогтердің және білім беру ұйымдарының сапасын бағалау жүйесін жетілдіру |
4, 8, 9 сынып оқушыларының PIRLS, PISA, функционалдық сауаттылық пен құзыреттілікті өлшеуге бағытталған сұрақтарға қатысты ҰБТ дайындық деңгейін анықтау |
4,8,9 сыныптар |
Тақырыптық |
Жазбаша бақылау жұмысы |
21-28.11.22ж |
Боханова К.М. Абильмажинов К.А. |
Пед.кеңес |
Анықтама, хаттама |
|
3 «Б»-ағылшын тілі, 4 «А»,«Ғ»-жаратылыстану; 7 «Г», «Ғ»-алгебра,ағылышын, қазақ тілі; 8 «А», «Ә», «Г», «Г»-алгебра, физика, география, химия, 9 «А», «Ә», «Б», «Г» сыныптарында алгебра, физика, химия, география пәндерінен тапсырмалардың сараланып берілуі. |
Пән мұғалімдерінің сабақ барысында сабақ мақсатына сай тапсырмаларды саралап беруін бақылау. |
Пән мұғалімі, ҚМЖ сабақ жоспары |
Тақырыптық |
Сабақтарға қатысу, ҚМЖ тексеру |
Қазан |
Алимкулова А.К. Абильмажинов К.А. Ермағанбетова М.М. Боханова К.М. |
ДЖК |
Анықтама, хаттама |
|
Сабақ барысында қалыптастырушы бағалаудың жүргізілу тиімділігі |
Пән мұғалімінің сабақтағы қалыптастырушы бағалау түрлерін тиімді жүргізуін бақылау. |
Пән мұғалімі, құжаттама |
Тақырыптық |
Сабақтарға қатысу, құжаттаманы зерделеу. |
Қыркүйек Қараша Қаңтар Наурыз |
Мектеп әкімшілігі |
ДЖК |
Сабаққа қатысу парағы, анықтама |
|
Лицей сыныптарында математика, физика, химия, биология, география пәндерінің оқытылу сапасы. |
Жаратылыстану бағытындағы пәндер бойынша білім алушылардың білім, білік дағдысын анықтау. |
Лицей сыныптары, пән мұғалімдері |
Сыныптық-жалпылама |
Сабаққа қатысу арқылы бақылау |
5-15.12 10-17.04 |
Алимкулова А.К. Абильмажинов К.А. |
ДОЖК |
Аналитикалық анықтама |
|
Қазақ тілі, математика, физика,химия пәндеріндегі оқушының жұмыс дәптерінің тексерілу жағдайы. |
Білім алушылардың аталған пәндерден дәптерлеріндегі үй тапсырмасының көлемі, дәптерге қойылатын талаптың сақталуын бақылау. |
Оқушының жұмыс дәптері |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу. |
03-14.10.22 14-21.11.22 13-17.02.23 |
Оқу орынбасарлары |
ДОЖК |
Анықтама |
|
IV. БІЛІМНІҢ ОЛҚЫЛЫҚТАРЫН ТОЛТЫРУ ЖӘНЕ ТӨМЕН КӨРСЕТКІШТЕРМЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ БОЙЫНША ЖҰМЫСТАРДЫ БАҚЫЛАУ |
|||||||||
5 «Г» сыныбында қазақ тілі, 5 «Ғ» сыныбында математика пәндерінен үлгерімі нашар білім алушылармен жұмыстың тиімділігі. |
Жұмыс жоспарына сай жұмыстың тиімділігін анықтау. |
Құжаттама, педагог |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу, сабаққа қатысу. |
Тоқсан қорытындысы бойынша |
Оқу орынбасарлары, Әдістемелік бірлестік жетекшілері |
ДОЖК |
Анықтама |
|
Өткен оқу жылы қорытындысы бойынша 6 «Б», «В», «Ғ» сыныптарындағы математика пәнінің оқыту жағдайы |
Пәнді оқыту сапасын, білім алушының білім сапасын зерделеу. |
Педагог |
Пәндік-жалпылаушы |
Құжаттаманы зерделеу, сабақтарға қатысу, талдау. |
19-23.09 28-30.11 |
Әдістемелік бірлестік жетекшілері, Оқу орынбасарлары |
ДОЖК |
Анықтама, хаттама |
|
Бір сабақтан «3»-тік бағамен қорытылған оқушылармен жұмыстың нәтижиелілігі. |
Бір сабақтан «3»-тік бағамен қорытылған оқушылармен жоспар бойынша атқарылып жатқан жұмыстың сапалы өтуін бақылау. |
Жұмыс жоспары, педагог |
Әкімшілік |
Құжаттаманы зерделеу, қосымша сабақтар кестесін бекіту. |
қараша, қаңтар, наурыз, |
Боханова К.М. Алимкулова А.К. Абильмажинов К.А. |
Пед.кеңес |
Анықтама, педкеңес шешімі |
|
Тоқсан қорытындысы бойынша олқылықтарды толтыру, үлгерімі төмен білім алушылармен жұмыстың сапалы өтуін бақылау. |
Қосымша сабақтардың сапалы өтуі мен келетін оқушылардың толық қатысуын бақылау. |
Құжаттама |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу. |
Тоқсанына бір рет |
Оқу орынбасарлары |
ДЖК |
Анықтама |
|
V. ОҚУ-ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІ |
|||||||||
Білім алушыларды пәндік олимпиадаларға, ғылыми жобаларға дайындаудың тиімділігі. |
Білім алушылардың дайындығын қадағалау. |
Пән мұғалімдері мен білім алушылар |
Әкімшілік |
Құжаттаманы зерделеу, сабақтарға қатысу. |
Қараша, желтоқсан, қаңтар. |
Директор орынбасарлары, ӘБ жетекшілері |
Әдістемелік кеңес |
Анықтама |
|
Білім сапасын арттыруда Lesson Study зерттеу жұмысын жүзеге асыру. |
Білім сапасын арттырудағы сабақтағы іс-әрекеттің тиімділігін анықтау |
Оқушы |
Жеке |
Сабаққа қатысу |
07.11-28.12.22ж |
Ермағанбетова М.М. Алимкулова А.К. Дамытушы топ, Пән мұғалімдер |
Әдістемелік кеңес |
Анықтама |
|
Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың ұйымдастырылуының тиімділігі. |
Дарынды оқушылардың сайыстарға, жобаларға қатысу белсенділігін анықтау. |
Құжаттама, оқушылар |
Тақырыптық |
Құжаттаманы зерделеу, іс-шараға қатысу |
Жыл бойы |
Бірлестік жетекшілері, бейіндік орынбасары |
Әдістемелік кеңес |
Хаттама |
|
VІ. МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІК ЖӘНЕ ӘДІСТЕМЕЛІК ДАЙЫНДЫҚ ЖАҒДАЙЫНЫҢ ДЕҢГЕЙІН БАҚЫЛАУ |
|||||||||
Пәндік онкүндіктерде мұғалімнің сабақтағы оқушының қызығушылығын арттыру жұмыстарының тиімділігі. |
Сабақта оқушының қызығушылығын арттырудағы тиімді педагогикалық технологиялардың қолданылу деңгейін анықтау. |
Оқу процесі |
Тақырыптық |
Сабаққа қатысу |
Әр айда |
Бірлестік жетекшілері Бейіндік орынбасары |
Әдістемелік кеңес |
Анықтама, хаттама |
|
Ағылышын тілі, бастауыш сынып пәні бірлестігінің әдістемелік қаматамсыз етілу жағдайы |
Тақырыптық күнтізбелік жоспардың үлгілік оқу бағдарламаларына және ҚМЖ-ның тақырыптық күнтізбелік жоспарға сәйкестігін анықтау. |
Құжаттама, педагогтер |
Тақырыптық |
Жұмыс кестесін құру |
1-7 қараша 3-9 қаңтар 19-30 наурыз |
Әдістеме бірлестік жетекшілері, Бейіндік орынбасары |
Әдістемелік кеңес |
Хаттама |
|
Тәлімгер педагогтардың іс-тәжірибені таратуы. |
Тәлімгер педагогтің әдіс-тәсілдерді, педагогикалық технологияларды тиімді қолдануын бақылау. |
Құжаттама, педагог |
Персоналды |
Сабаққа қатысу, талдау, құжаттаманы зерделеу. |
Қараша, Қаңтар, Наурыз |
Бейіндік оқу орынбасары Дамытушы топ |
Әдістемелік кеңес |
Анықтама |
|
VIІ. ТӘРБИЕ ҮРДІСІНІҢ ПРОЦЕСІН, ӨТКІЗІЛГЕН ІС –ШАРАЛАРДЫҢ САПАСЫН БАҚЫЛАУ |
|||||||||
«Оқуға құштар мектеп» жобасының іске асуы |
«Оқуға құштар мектеп» жобасының сапалы жүзеге асуын бақылау. |
Оқушылар, Жоба жетекшілері |
Тақырыптық |
Іс-шараларға қатысу |
Жыл бойы |
Жоба жетекшілері, кітапханашы, тәрбие орынбасарлары |
ДОЖК |
«Жылдың үздік оқырманы» анықталып марапатталады. |
|
Құндылықтарға негізделген білім мен тәрбиелеудің бірізділігі. |
Тәрбие сағаттары мен сабақ барысында ай құндылығының көрініс табуын бақылау. |
Құжаттама, сынып жетекшілер |
Тақырыптық |
Құжаттаманы тексеру |
Қазан, желтоқсан наурыз |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары |
ДОЖК |
Айдың үздік сабағы анықталады, таратылады |
|
Қ.Р Заңы 2015 жылғы 18 қарашадағы № 410-V ҚРЗ Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы іс –шараларды мектеп арасында өткізу,талдау |
Түсіндірме жұмыстарын жүргізу |
Мектеп қызметкерлері |
Тақырыптық |
Талдау |
Қазан |
Тәрбие орынбасарлары |
ДЖК |
Анықтама |
|
Оқушылардың демалыс уақытын тиімді ұйымдастыру. Құқықбұзушылықтың алдын алу |
Құқықбұзушылықтың алдын алу мақсатында түсіндірме жұмыстарын жүргізу |
Оқушылар |
Тақырыптық |
Құжаттарды зерделеу |
желтоқсан |
Тәрбие орынбасарлары Әлеуметтік педагог |
ДЖК |
Анықтама |
|
VIIІ.МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ БАЗАНЫҢ НЫҒАЮЫН БАҚЫЛАУ |
|||||||||
Білім беру ұйымдарының материалдық-техникалық базасы мен цифрлық инфрақұрылымын дамыту |
Білім беру ұйымдарын жабдықтармен және жиһазбен жарақтандыру нормаларын бекіту туралы заңнын орындалуын тексеру |
Оқу-тәрбие процесінің қажетті жағдайлармен қамтамасыз етілуі |
Шолу бақылауы |
Бақылау |
28.08-10.09.22ж |
Шаруашылық орынбасары, Кәсіподақ төрайымы, тәрбие орынбасарлары |
ДЖК |
Құжатнама Кабинеттердің оқу жылына дайындығы туралы акт толтыру |
|
Кабинеттердің, спорт залдың жаңа оқу жылына дайындығы |
Жаңа оқу жылына оқу кабинеттерінің дайындық жағдайын анықтау. |
Кабинет паспорты |
Шолу |
Кабинеттерді қарау, құжаттаманы толтыру |
Қыркүйек |
Тәрбие орынбасарлары, сынып жетекшілер |
ДЖК |
Хаттама |
|
Қауіпсіз білім беру ортасын бақылау |
Қауіпсіз жағдайлардың алдын алу және жасау мақсатында білім беру ұйымдарын бейнебақылау жүйесімен, оның ішінде мектеп ас блоктарымен жарақтандыруды 100 %-ға дейін жеткізу |
Оқу-тәрбие процесінің қажетті жағдайлармен қамтамасыз етілуі |
Шолу бақылауы |
Бақылау |
28 тамыз, 28 желтоқсан 28 сәуір |
Шаруашылық орынбасары, ІТ орынбасар |
ДЖК |
Құжаттама |